sobota, 14 marca 2015

ORIFLAME OPTLIMALS SEEING IS BELIEVING KREM DO PIELĘGNACJI OKOLIC OCZU

Nadszedł czas by na blogu w końcu pojawiła się recenzja kremu Seeing is Believing. Krem znany zapewne osobom, które mają styczność z firmą Oriflame. Jeśli ciekawi Was jak sprawdził się u mnie, to zapraszam do czytania.


Niestety lata lecą jak szalone, a że kremik był w promocji pomyślałam "czemu nie!".  Zmagam się głównie z opuchnięciami okolic oczu ale również chciałam zadbać o okolice swoich oczu w końcu jak napisałam wyżej "lata lecą". Powiem Wam jeszcze, że wcześniej miałam do czynienia jedynie z żelem, którego bardzo źle wspominam dlatego też postawiłam tym razem na krem. 


 OD PRODUCENTA 


 SKŁAD 


 CENA 

Standardowa ok 40,00 zł; w promocji ok 15,00 zł

 TYP CERY 

Każdy.

 KONSYSTENCJA 

Lekka, delikatna, kremowa konsystencja, w niebiesko-zielonym odcieniu o neutralnym zapachu. Krem absolutnie nie jest rzadki. Szybko się wchłania nie pozostawiając po sobie tłustego filmu. Termin ważności kremu po otwarciu to 6 miesięcy.


 DZIAŁANIE 

Krem zdecydowanie nawilża, wygładza i napina delikatną skórę w okolicach oczu - głównie na tym mi zależało. Kolejną sprawą opuchnięcia, które krem również niweluje. Któregoś pięknego dnia obudziłam się z bardzo opuchniętymi oczami i zaraz po nałożeniu kremu czułam lekkie ochłodzenie, a po jakimś czasie skóra wróciła do swojego normalnego stanu. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona! Jednak jeśli chodzi o cienie pod oczami, to nie jest to moja zmora, więc nie wypowiem się na ten temat czy krem rozjaśnia cienie czy też nie. Ale z pewnością nie odmówię mu odświeżonego spojrzenia. :)


PLUSY

- nawilża
- zmniejsza opuchnięcia (wybawienie po przepłakanej nocy ;))
- wydajność (stosuję ponad 2 miesiące, a dopiero dobijam się do dna)
- konsystencja
- szybko się wchłania
- sprawdza się pod makijaż pod warunkiem, że aplikację wykonamy nieco wcześniej

MINUSY

- przy moich wrażliwych oczach powoduje lekkie łzawienie, szczypanie
- zbyt wysoka cena regularna
- dostępność


 PODSUMOWANIE 



Mimo łzawienia oczu krem nadal stosuję. Pojawia się ono sporadycznie, więc nie przeszkadza mi to w codziennym użytkowaniu ale gdzieś tam we mnie czasami pojawiają się negatywne komentarze w jego kierunku. Moja reakcja raczej jest zrozumiała. :) Nie mniej jednak gdyby nie ten "mały" szczegół, to krem byłby idealny.


Moja skóra w okolicach oczu znacznie się poprawiła. Jest odpowiednio nawilżona, co akurat było mi bardzo potrzebne! Krem można stosować w każdym wieku. Zresztą, przychodzi taki czas, że same wiemy czy to aby na pewno już ta pora by zacząć bardziej dbać o cerę, skórę w okolicach oczu. Jeśli chodzi o mnie to dopiero zaczynam przygodę z kremami do pielęgnacji okolic oczu i zobaczymy czy w przyszłości to zaowocuje.

Mały słoiczek (15ml) a tyle dobroci gdyby nie łzawienie...

Jaki możecie polecić mi dobry krem pod oczy, który również radziłby sobie z 

opuchnięciami, a jednocześnie nawilżał?

Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Hmm, może go wypróbuję pod kątem cieni... muszę dorwać jakąś konsultantkę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jak łzawią oczy to odpada, u mnie zapewne by było jeszcze gorzej : c

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze tym łzawieniem to mnie troszkę podłamałaś :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do kremu pod oczy to ja polecam Cerkopil :) świetny kremik :)

      Usuń
  4. Nie widziałam go w sklepie, a może niewystarczająco się przyglądałam? Ale teraz z pewnością go wypróbuję ! :D

    AngelinaComseticsBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie to łzawienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli coś szczypie, to u mnie jest od razu dyskwalifikowane:(

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie bardzo interesuje czy zadziałałby co do cieni pod oczami ....może akurat zdziałałby cuda ???bo nie moge cos na nie znajsc cudownego specyfiku ;)
    Obserwuje!!!
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)