poniedziałek, 11 maja 2015

BH COSMETICS LIQUID FOUNDATION

W dzisiejszym poście przedstawię Wam podkład, który namiętnie testowałam w ostatnim czasie. Czy się polubiliśmy? Dowiecie się czytając dalej, zapraszam.


Podkład (jak również pędzle i paletę cieni) kupiłam w sklepie internetowym http://beverly.com.pl/pl/. Sam podkład kosztował mnie zaledwie 17,49zł (oczywiście do zamówienia doszły również koszty wysyłki). Jeśli chodzi o sam sklep, to w asortymencie mają tylko i wyłącznie kosmetyki Bh Cosmetics w znacznie niższych cenach niż w innych, znanych sklepach internetowych. Z zamówieniem było wszystko w porządku, więc sklep jak najbardziej polecam. 

Od producenta dowiadujemy się, że jest to lekki podkład kryjący, który daje efekt od średniego do pełnego krycia (w zależności od warstw i sposobu aplikacji). Dzięki nietłustej formule opartej na bazie wody, cera wygląda świeżo i naturalnie. Wysoka pigmentacja zapewnia doskonałe krycie i długotrwałe zmatowienie. Idealny do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Dostępny w 12 odcieniach. 

Posiadam cerą normalną i faktycznie podkład nada się do cer wyżej wymienionych. Na pewno odradzam go osobom z suchą cerą!



Poniżej zestawienie kilku podkładów, na podstawie których stwierdzam, że BH Liquid Foundation posiada całkiem podobny odcień do podkładu Catrice All Matt, tylko z taką różnicą, że podkład BH posiadam w odcieniu Light Olive i jest to najjaśniejszy odcień!, a All Matt posiadam w numerze 020. Chcę przez to powiedzieć, że podkłady BH Cosmetics nie polecam osobom o porcelanowej twarzy, ogólnie posiadaczkom jasnych cer zakup zdecydowanie odradzam.


Na moje szczęście wydaje mi się, że jak najbardziej trafiłam z odcieniem, co zresztą poniżej same ocenicie. Natomiast jeśli chodzi o samą aplikacje, to podkład ciężko rozprowadza się palcami (trochę tak jak "guma"), szybko wtedy zastyga. Dalej próbowałam pędzlem i efekt również mnie nie powalił, więc skończyło się na gąbeczce i tak jest do dziś. Tą metodą można uzyskać najlepszy efekt.

Jeśli chodzi o zapach, to jest mocny, dość chemiczny aczkolwiek niewyczuwalny na twarzy. Natomiast gorszą stroną podkładu jest jego wydajność. Mimo że jedna pompka starcza na pokrycie całego policzka, a 3-4 pompki całej twarzy, to podkład zdecydowanie za szybko się zużywa... I to mnie bardzo boli.

Jako ciekawostkę podam, że kosmetyki Bh Cosmetics nie są testowane na zwierzętach. Poniżej skład.


A tak podkład prezentuje się na mojej twarzy.


Mam tu jedną warstwę podkładu i tylko gdzieniegdzie dodałam drugą warstwę by zakryć wszelkie niedoskonałości. Podkład zakrył w stopniu średnim moje zaczerwienienia dlatego że miejscami widać czerwone plamy, szczególnie przy linii żuchwy. Oczywiście twarz na zdjęciu jest nieprzypudrowana, ale taki efekt całkiem mnie zadowala, zwłaszcza że podkład trzyma się na mojej twarzy ok 6-7h, więc na co dzień ten czas mi odpowiada. Na większe wyjścia myślę że sięgnęłabym po coś, co jeszcze bardziej kryje.

Podsumowując jest to podkład o lekkiej formule, który daje równomierne krycie. Wygląda całkiem naturalnie i nie czuć go na twarzy w ciągu dnia. Utrzymuje się na twarzy całkiem przyzwoicie. Nie zauważyłam by zapychał. Gdyby nie jego niska wydajność, to byłby jednym z moich ulubieńców wśród podkładów, bo cena w stosunku do jakości nie jest wygórowana.

 Niespodzianka od Lovely 

Jakiś czas temu wygrałam w konkursie makijażowym Lovely. Nagrodą był jakiś zestaw kosmetyków. Oczywiście nie było powiedziane, co wchodziło w skład tej nagrody, więc potraktowałam to jako niespodziankę. :) Od momentu podania danych minęło sporo czasu i zaczęłam się troszeczkę martwić, ale całe szczęście paczuszka do mnie dotarła. I poniżej widnieje jej zawartość. Dwa neonowe lakiery do paznokci, ozdoby na paznokcie, żelowy błyszczyk do ust oraz rozświetlacz Diamond Illuminator. 

W tej chwili cieszy mnie najbardziej fakt, że mój makijaż został doceniony i za to Lovely bardzo dziękuję. :) Miłą niespodzianką w nagrodzie jest rozświetlacz, zgodzicie się ze mną, hm?  :)
 

Przypominam o ROZDANIU!


Do następnego! :)



16 komentarzy:

  1. ciekawy, ale na razie chcę wykończyć podkłady, które mam i powstrzymuję się od kupna nowych (choć nie jest to łatwe :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład faktycznie fajny, ale ja niestety jestem jak na razie bladziocha. Podkład mi się kończy, więc szukam czegoś nowego. Gratulację nagrody z lovely. Z Wibo faktycznie trafili. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) tak, to prawda trafili ;D chociaż nadal utwierdzam się w przekonaniu, że Lovely Gold bardziej mi się podoba :) zresztą jeszcze po testuje i dam znać :)

      Usuń
  3. Rozświetlacz jest ekstra:) Co do podkładu to nie wiem czy się skuszę, ale zerknę na pewno na stronę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę ten podkład ja mam cere suchą wiec odpada, ale ładnie wygląda u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo tego, że nie używam tego typu produktów, podkład prezentuje się bardzo ładnie. Gratuluje Kochana wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład prezentuje się fajnie :) może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny produkt! :)
    Dobrze zakrył zaczerwienienia ;)
    Naprawdę przypadł mi do gustu...
    A podkładów nigdy za wiele ;)

    Podoba mi się Twój blog ;)
    Obserwuję i przy okazji zapraszam do mnie! ;)
    magemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nagrody z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam firmy BH. A nagroda z Lovely bardzo fajna - gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ma świetne krycie:) Oby Ci dobrze służył:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor ma ten podkład, ale firmę pierwszy raz widzę na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nagrody otrzymałaś :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)