poniedziałek, 28 kwietnia 2014

SHINYBOX KWIECIEŃ 2014

Chcę Wam dziś przedstawić kwietniowe pudełko ShinyBox, którego hasłem przewodnim jest FIT and SHAPE. Moim zdaniem bardzo dobry pomysł, zwłaszcza, że moda na piękną sylwetkę w Polsce powoli się rozwija. Akcja nawołująca do aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia jest jak najbardziej potrzebna, bo przecież potrzebujemy motywacji w każdej postaci.

Pudełko w tym miesiącu posiada jak dla mnie przepiękny wzór i jest to moje trzecie a zarazem najpiękniejsze pudełko ShinyBox.

Zawartość pudełka prezentuje się tak + rabaty:
 

1. CLARENA, DIAMENTOWY KREM LIFTINGUJĄCY DO TWARZY NA DZIEŃ 
Luksusowy krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery. Zawarty w nim pył diamentowy zmiękcza, nawilża, poprawia koloryt i przywraca blask zmęczonej cerze. Cena 99,99zł/50 ml

Oczywiście mamy jedynie próbkę (30 ml). Z czystej ciekawości nałożyłam odrobinę kremu na rękę aby sprawdzić konsystencję oraz zapach. Muszę przyznać, że niesamowicie pachnie! Minęło dobrych parę godzin a zapach wciąż się utrzymuje! 
 

2. MYTHOS & FLAX, ŻEL POD PRYSZNIC & GĄBKA ANTYCELLULITOWA Z LUFFY 

Oliwkowy żel pod prysznic zapewnia uczucie miękkiej i gładkiej skóry. Naturalnie nawadnia i intensywnie pielęgnuje. Naturalna gąbka roślinna 100% luffy wspomaga walkę z cellulitem, uelastycznia i ujędrnia skórę. Cena 66,00zł/zestaw

Według mnie jest to najlepsza rzecz jaka mogła się trafić w tym pudełku.
 

3. DONEGAL, LAKIER DO PAZNOKCI & NAKLEJKI (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY)

Szybkoschnące lakiery do paznokci, nie pozostawiają smug i dają efekt olśniewającego połysku. Do tego trwałe, samoprzylepne naklejki na paznokcie w modnych kolorach oraz wzorach. Cena od 12,00zł/zestaw

Ten cały zestaw to jakaś pomyłka, przynajmniej jak na pudełko z hasłem FIT and SHAPE... Nowy lakier zawsze się przyda, kolor ok, ale naklejki niestety nie w moim guście.


4. SYIS, AMPUŁKA ANTYCELLULITOWA 

Zawarte w kosmetyku kofeina i teofilina doskonale przyśpieszają proces spalania tkanki tłuszczowej, a kwas hialuronowy optymalnie nawilża skórę zapobiegając jej szorstkości. Cena 50,00zł/30ml

Podejrzewam, że po jednej ampułce nie zdołam przekonać się czy faktycznie nawilża tą skórę nie mówiąc o tym, czy przyśpiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, ale! Pamiętajmy, że po to otrzymujemy próbki,aby je przetestować i tym sposobem zachęcić nas do zakupu produktu pełnowymiarowego!


5. REXONA, ANTYPERSPIRANT ALOE VERA (PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY)

Przyjemny zapach ogórka, arbuza i listków fiołka zapewnia długotrwałą porcję świeżości za każdym razem, gdy zwiększa się nasza aktywność. Antyperspirant redukuje pocenie i hamuje rozwój bakterii. Cena 12,00zł/szt.

I tu ShinyBox się nie popisał. Mam mieszane uczucia co do tego dezodorantu. Wątpię czy abym kiedykolwiek go użyła, bo od dobrych paru lat jestem wierna antyperspirantom w sztyfcie, ale skoro jest to niech będzie.


Stałe subskrybentki otrzymały również:

-SYNCHROLINE, ZESTAW KREMÓW DO TWARZY I CIAŁA Dermokosmetyki Synchroline to produkty tworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. Cena od 51,00zł/szt.

-MAKE UP STORE, KOSMETYK DO MAKIJAŻU Cena od 49,00zł/szt.

-PACHNĄCA WANNA, KREMOWA BABECZKA DO KĄPIELI Wypełniona kremowym maslem kakaowym oraz shea, głęboko nawilża oraz odżywia skórę.Ręcznie robiona. Cena 12,00zł/szt.

 PODSUMOWANIE 

Pudełko FIT and SHAPE by ShinyBox zaskoczyło mnie, ale nie mogę jednoznacznie stwierdzić czy pozytywnie. Spodziewałam się zupełnie czegoś innego.Zawartość jak dla mnie mogła być nieco inna. Na przykład zamiast Rexony mógł się pojawić jakiś krem na rozstępy(o tak!), ale nie ma co narzekać. :)
  
  Z tego co wiem, wszystkie kwietniowe pudełka zostały wyprzedane. To dowodzi na to, że ShinyBox zrobił dobrą robotę w kierunku promocji zdrowego trybu życia i aktywności fizycznej i za to wielki plus!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)