sobota, 10 maja 2014

L'biotica Regenerujący KREM do rzęs oraz Aktywne SERUM do rzęs

Chcę Wam zaprezentować moje nowe nabytki, które zakupiłam w Biedronce, a więc jest to REGENERUJĄCY KREM DO RZĘS na noc oraz AKTYWNE SERUM DO RZĘS na dzień firmy L'biotica i z tego co jest napisane na obu opakowaniach jest to edycja limitowana. Jakby ktoś nie wiedział to L'biotica jest firmą, która zajmuję się produkcją dermokosmetyków i kosmeceutyków, które dostępne są między innymi w aptekach. 

 W ostatnim czasie moje rzęsy zaczęły wypadać, więc planowałam zakup czegokolwiek aby tylko odżywić rzęsy i cieszę się, że Biedronka proponuje nam w swojej ofercie akurat te produkty  o tak niskiej cenie! Koszt to 7,99/szt! Gdzie normalnie cena sięga ok 15zł/szt. Może to też nie dużo, ale zawsze to parę złotych mniej.

 1.REGENERUJĄCY KREM DO RZĘS na noc


OPIS: Regenerujący krem do rzęs został opracowany, by odżywiać i odnawiać Twoje rzęsy, tak aby były naturalnie piękne. To jedyny na rynku polskim oparty na naturalnych składnikach generyczny krem powodujący wzrost rzęs i poprawę kondycji brwi. 

Wyciąg z PALMY SABALOWEJ
-hamuje wypadanie rzęs i brwi
OLEJEK MAKADAMIA
-pobudza wzrost mocnych rzęs
OLEJEK JOJOBA
-nadaje rzęsom i brwiom zdrowy wygląd

Produkt może być stosowany bez ograniczeń także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Nie jest szkodliwy ani drażniący nawet dla bardzo wrażliwych oczu. Kremowa konsystencja i specjalny aplikator umożliwiają precyzyjne nałożenie preparatu.

SKŁAD:Petrolatum, Oleum Ricinic, Virginale Oil, Paraffinum, Liquidum, Olea Europaea Serenoa Repens, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Buxus Chinensis (Jojoba Oil) Polyglyceryl - 4 lsostearate, Panthenol.

POJEMNOŚĆ: 10 ml

Krem nie posiada zapachu a jego konsystencja jest gęsta, typowa dla maści do oczu.

2. AKTYWNE SERUM DO RZĘS na dzień


OPIS:Aktywne serum do rzęs z innowacyjnym kompleksem ActiveLASH stymuluję naturalny wzrost rzęs, zapobiegając ich wypadaniu. Silnie regeneruje rzęsy i brwi, przywracając im zdrowy wygląd

KERATYNA uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność
L-ARGININA (aminokwas) aktywuje wzrost rzęs, wydłuża fazę ich wzrostu
PROWITAMINA B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość, nadaje im piękny, naturalny połysk

Preparat może być używany jako baza pod makijaż, także przez osoby noszące soczewki kontaktowe. Stosować przez minimum 30 dni oraz nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników preparatu. Nie zawiera konserwantów!

SKŁAD:Aqua, Ricinus Communis Oil, Pentylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Biotinoyl, Tripeptide-1, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Hydrolyzed Keratin, L-Arginine, Trideceth-6 PEG/PPG-18/18 Dimethicone.

POJEMNOŚĆ: 7 ml




PODSUMOWANIE: Dopiero dzisiaj zakupiłam te produkty, więc nie jestem w stanie pokazać Wam efektu przed i po. Tak samo nie będę używać dwóch na raz. Zacznę najprawdopodobniej od kremu do rzęs(ze względu na zawartość olejku rycynowego), dlatego wybaczcie, ale póki co nie mam zamiaru otwierać serum, więc szerzej o nim wypowiem się jak zacznę testować. Wiadomo, skusiła mnie cena stąd też kupiłam oba. 

Test mam zamiar zacząć od jutra, także po 30 dniach umieszczę na blogu efekt rzęs przed i po. Na pewno nie będzie to efekt po odżywce Revitalash, którą stworzył Dr Michael Brinkenhoff, gdy jego żona w wyniku chemioterapii straciła rzęsy. Sama odżywka czyni cuda, ale z pewnością dla większości kosztuje za dużo, bo ok 250 zł. Tak czy inaczej liczę na mój nowy zakup. Może sprawdzi się zasada tanie nie znaczy złe. ;)

Stosowałyście już kiedyś odżywki L'biotica? Jesteście zadowolone? 
A może znacie inne odżywki godne uwagi?
:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)