niedziela, 7 września 2014

Biedronka ach Biedronka - nowości

Dopiero zaczął się wrzesień i już zdążyłam kupić parę rzeczy, bardziej potrzebnych i tych mniej.  Myślę że tytułu posta nie muszę wyjaśniać. :D Zapraszam!



 LOKÓWKA CERAMICZNA ZE SPIRALNĄ OSŁONĄ MODELUJĄCĄ 

Słuchajcie, normalnie czad! Wybaczcie mi za to słownictwo, ale jestem tak zadowolona z tego zakupu, że nie wiem co powiedzieć. <3 Przyznam, że już dawno temu miałam okazję zobaczyć taką lokówkę na zagranicznych kanałach, na polskich jakoś nie trafiłam i już wtedy zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Lokówkę zakupiłam w Biedronce za 29,99zł i nie żałuję zakupu! Wiadomo, że za taką cenę nie będzie to profesjonalna lokówka, ale ważniejsze jest czy spełnia główne zadanie. Od razu po zakupie sprawdziłam czy działa i okazało się wszystko w porządku, a loczki? Obłęd <3 Ostatnio trochę jestem zabiegana, ale ten tydzień będę miała luźniejszy i postaram się zrobić post z lokami z użyciem tej lokówki, abyście mogły zobaczyć, że za taką cenę warto ją kupić. :)

 LA LUXE PARIS ARGANOWY BALSAM DO CIAŁA PRZEDŁUŻAJĄCY OPALENIZNĘ 

Balsam zakupiony również w Biedronce. Były tam trzy albo cztery (już nie pamiętam) rodzaje tych balsamów i strasznie długo stałam nad nimi, bo nie mogłam się zdecydować. Kupiłam z czystej ciekawości a także dlatego że jest pompka. Pięknie pachnie jak dla mnie. :) Balsam kosztował ok 12,00zł.

 BEBEAUTY WYDŁUŻAJĄCY TUSZ DO RZĘS 01 BLACK 

Nie miałam zamiaru kupować, żadnego tuszu z Biedronki (tak, też tu kupiłam ;)) ale pech chciał, że była wyprzedać poprzedniej oferty kosmetyków. Wybaczcie, ale nie pamiętam ile zapłaciłam gdzieś w granicach 7,00-8,00 zł, więc why not? :P Kupiłam choć mi nie potrzeba :D yyh 

Także powyższe rzeczy zostały zakupione w Biedronce, a teraz druga część zakupów tym razem pochodząca z drogerii Natura z szafy Essence.


Rzęsy zapewne już widziałyście nie raz ;) ja je zakupiłam gdyż potrzebne mi są na kolejne wesele, a jakoś tak nie chciało mi się zamawiać w sklepach internetowych tych rzęs od Ardell, na które mam od jakiegoś czasu ogromną chęć. Cały ich zakup wyniósł mnie ok 20,00zł i nie uważam żeby były to pieniądze wyrzucone w błoto. Muszę przyznać, że dość pozytywnie zaskoczyły mnie te rzęsy, zwłaszcza całe, gdzie nie jest widoczny ten pasek, na którym umieszcza się klej, no wiecie o co chodzi ;))) Jeszcze ich nie używałam, więc więcej nic mądrego nie powiem. :D

Dzisiaj króciutko w porównaniu z ostatnimi zakupami, ale miesiąc się jeszcze nie skończył,więc kto wie co będzie dalej.^^ Głównie zależało mi pokazać Wam lokówkę, bo jestem pod wrażeniem, gdyż myślałam że będzie gorzej, a tu proszę spisała się na 6! :) 

Kochane to wszystko na dziś, serdecznie Wam dziękuję za aktywność na moim blogu, jest mi niezmiernie miło, że czytacie, wchodzicie, komentujecie moje posty. Każdy komentarz dla mnie to ogromna radość i na tym najbardziej mi zależy że ktoś mnie czyta. Także każdą z Was ściskam za to i dziękuję jeszcze raz! ;*




20 komentarzy:

  1. Niezłe łupy :) Mam te same rzęsy z Essence, ale niestety się nie sprawdziły. Bynajmniej u mnie wyglądały na bardzo sztuczne :/ Założyłam i zaraz zdjęłam, bo wyglądałam tragicznie. Za długie zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooj :( pocieszyłaś mnie...ja je kupowałam szczerze mówiąc w ciemno, nigdzie o nich nie czytałam, hyh :( mam nadzieję, że sprawdzą się u mnie...

      Usuń
  2. Trochę mi ostatnio do Biedronki nie po drodze, ale chyba będę musiała się po tę lokówkę pofatygować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sztuczne rzęsy, ale nie cierpię ich przyklejać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię rzęsy Ardell Demi Wispies ale mam wrażenie że są trochę za duże, za długie i baaaardzo sztuczne jak na moje oczy więc planuję zrobić z nich połówki :D fajnie prezentuje się ta lokówka, chętnie zobaczę efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no sporo tego;)
    nawet nie wiedziałam, że są takie produktu w Biedronce
    _________________________________
    a u mnie?
    fashionowo i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio w Biedronce kupiłam kredkę

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w biedronce kupuje bardzo fajne kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam lokówkę, więc tej nie brałam, ale wygląda fajnie i jestem ciekawa jak działa, ja ostatnio jestem wierna rzęsom Ardell bo są dla mnie bardzo wygodne i już innych na razie nie próbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo musze zobaczyc w biedronce czy beda jeszcze te lokowki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ta lokówka wygląda zachęcająco! :D Na rzęsach się nie znam, jeszcze nigdy nie miałam sztucznych - muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam sztucznych rzęs, ale cena i wygląd tych wydaje się całkiem ok, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taką lokówkę <3 ja niestety przegapiłam ją w tamtym roku w Biedronce i nie mogłam się jej doczekać po raz kolejny, więc kupiłam trochę drożej w Saturnie. Jednak nie żałuje loki zrobione przy jej pomocy są boskie i bardzo dobrze się trzymają :)) Na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem bardzo zadowolona i faktycznie loki się trzymają całkiem dobrze, oby tak dalej :)
      Co by było gdyby nie Biedronka...

      Usuń
  13. la luxe paris ma identyczne opakowanie jak jeden balsam arganowy z eveline D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moze ja też kupię taką lokówkę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)