sobota, 23 sierpnia 2014

SHINYBOX Sierpień 2014

Tak wiem, że ostatnio pisałam Wam o ostatnim boxie od Shiny. O tym, że kończę z subskrypcją, ale ogólnie nad tą moją subskrypcją czuwał mój chłopak i wiecie co? xD Nie zdążył w czasie anulować subskrypcji i pieniądze z konta zostały pobrane na sierpniowy box. Przepadło z jednej strony, ale w sumie się cieszę, że tak się stało. Pudełko jest dużo fajniejsze niż lipcowe i jeżeli jesteście ciekawe co zawiera mój box to zapraszam!


 BANDI Krem intensywnie nawilżający 

Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Krem jest doskonały pod makijaż znacznie poprawia wygląd skóry i wyrównuje jej koloryt. Jestem bardzo na tak i dobrze, że krem jest dla każdego rodzaju skóry. Nikt nie będzie marudził, że ma nie odpowiedni kosmetyk do pielęgnacji skóry w swoim boxie. Cena: 48.00zł/50ml.


 DERMIKA  Serum - koncentrat piękna 

Serum stymulujące odbudowę skóry i chroniące ją przed starzeniem. Produkt spłyca zmarszczki, zmniejsza ich widoczność i poprawia napięcie skóry. I tu Wam od razu mówię, że produkt powędruje raczej do Mamy...Cena: 70.00zł/30ml.


 YASUMI Emerald Cooling Mist 

Odświeżająca mgiełka jest idealnym rozwiązaniem w przypadku uczucia ciężkich i zmęczonych nóg. Poprawia krążenie, daje uczucie lekkości i odświeżenie. Z tego produktu jestem średnio zadowolona. Cena: 39,00zł/200ml.
 

 GLAZEL Konturówka do brwi 

Jest to produkt pełnowymiarowy. Perfekcyjnie podkreśla kształt brwi i dodaje im wyrazistości. Dodatkowo posiada szczoteczkę. Każdy spodziewał się tuszu a tu (nie)zwykła konturówka, która zawiodła masę dziewczyn, które otrzymały ją w kolorze czarnym. Ja mam to szczęście, bo dostałam ją w kolorze brązowym. Tutaj jestem bardzo na tak. :) Cena: 30.00zł/szt.

 THE BODY SHOP Masło do ciała Wild Argan Oil 

Nawilżające masło do ciała, które ma nam zapewnić 24 godzinne nawilżenie oraz miękką i gładką skórę. O tym maśle było głośno i do tej pory nie ogarniam czemu. Jestem bardzo ciekawa jak sobie ono poradzi. Jestem na  tak, bo nie miałam przyjemności go używać i cieszę się, że to on trafił do mojego boxa niż olejek z Joanny. Cena:17.00zł/50ml


 BARWA Zestaw kosmetyczny 


Barwa Siarkowa - Krem siarkowy długotrwale nawilżający
Olejek różany pod prysznic
Olejek oliwkowy pod prysznic

To wszystko jest mi obce. 


 

 THE BODY SHOP krem do rąk 

Krem do rąk Moringa (połączenie mognolii i jaśminu) posiada lekką konsystencję przez co szybko wnika w skórę po to by chronić, odżywiać i nawilżać dłonie. Jest to prezent z losowania. Z jednej strony się cieszę a z drugiej trochę nie, bowiem wolałam wosk w piance, ale nie będę mocno narzekać bo krem zawsze się przyda. :) Cena: 20.00zł/30ml


Tak prezentuje się zawartość mojego boxa. Z tą subskrypcją uważajcie, ale ja też nie naciskałam mocno chłopaka na jej anulowanie, bo pragnęłam mieć jeszcze sierpniowy. :D I tak się teraz zastanawiam  czy jeszcze wrześniowy kupić czy nie, zanim wrócę na studia. Subskrybentki mają fajniej, więcej dostają...a na nowo zaczynać? :PPP yyyhhhh Szaleństwo. Przemyślę to jeszcze i zdaję sobie sprawę jak to wygląda z Waszej strony...a zarzekała się...:)


 PODSUMOWANIE 

Box dużo fajniejszy niż lipcowy, ale nie lepszy od czerwcowego. Tak naprawdę jedna rzecz dla mnie jest zbędna a reszta pójdzie w ruch. Szata graficzna znów zachwyca <3

Dajcie znać jak pudełko wg Was wypada w tym miesiącu!


PS Zazdroszczę posiadaczkom sierpniowego beGlossy, bo pudełko jest mega! Shiny również mógłby pomyśleć o jakimś zapaszku w środku. :)



3 komentarze:

  1. dobrze, ze jestes zadowolona i ze prawie wszystkie kosmetyki Ci odpowiadaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham i uwielbiam Twojego bloga wogule jesteś bardzo ładna i masz wyjątkowego bloga
    Zapraszam do mnie na bloga do obserwacji odwdzięczam sie tym samym oraz zachęcam do komentowania
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pudełko.Obserwuje i zapraszam do mnie ;* http://julunia148.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)