wtorek, 23 czerwca 2015

Czwarte pudełko JOYbox - ZAPOWIEDŹ CZERWIEC 2015

Informacje o nowym boxie znajdują się w najnowszym numerze JOY gdzie jako dodatek znajdziemy lakier do paznokci Yves Rocher. Także zapraszam na zapowiedź  czerwcowego Joybox. Czy się na niego skuszę? Dowiecie się czytając dalej.


Na początek przepraszam za moją nieobecność ale niestety studia sprawiły, że musiałam odstawić na sporą chwilę bloga. Sesja zaliczona pomyślnie dlatego wracam tutaj i postaram się nadrobić u Was zaległości. A teraz co z tym pudełkiem?

JOY w sumie niewiele podaje informacji na temat najnowszego wydania boxa na fb i trochę mnie to dziwi, bo sprzedaż rusza uwaga już 29 czerwca o godzinie 15.00 w cenie 49,00zł! Zapowiada natomiast że czwarte pudełko zawiera w sobie wszystko, by latem wyglądać bosko.


Muszę przyznać, że tym razem powalił mnie design pudełka. Piękne, egzotyczne, kolorowe, jak dla mnie bomba! Natomiast co z zawartością?



Domniemam, że to co znajduje się na zdjęciu w pudełku stanowi podstawę czerwcowego boxa i wchodzi w to 7 produktów takich jak:

ISADORA Tusz do rzęs All Day Long Lash
AUSTRALIAN GOLD Saszetka z brązującym żelem do opalania SPF 15
GILLETTE Maszynka do golenia VENUS SNAP z pięcioma wymiennymi ostrzami
MISTERO MILANO Lakier do paznokci, pilnik i próbka kremu do rąk
VENUS Multifunkcyjny CC mus do ciała 8 w 1
REALASH Odżywka do rzęs eyelash enhancer
AA podkład AA MAKE UP odcień 105 SAND?

Natomiast do tej podstawy możemy dobrać następujące produkty:

1. KEVIN MURPHY Szampon ANGEL WASH i odżywka ANGEL RINSE do włosów farbowanych (miniatura) 
2. AVEBIO Wygładzająca ambrozja do twarzy LIKE A FLOWER (miniatura) 
3. IWOSTIN Ochronny dezodorant do stóp PROPODIA
4. MOKOSH Olej jojoba 100%
5. THE SECRET SOAP STORE Malinowe ekomydło 
6. MOKOSH Olej arganowy 100%
7. DOTTORE Intensywnie nawilżający krem do twarzy z 5 % kwasem migdałowym (miniatura)
8. VILLAGE CANDLE Świeczka zapachowa
9. KOTO Broszka hand made
10. PURLES 122 Rozświetlająca baza SPF 50+(miniatura)


I co powiecie? Przyznam szczerze, że zawartość w moich oczach trochę średnia. W podstawie oprócz odżywki do rzęs i musu do ciała, który ma za zadanie maskować niedoskonałości, ujednolicać i poprawiać koloryt skóry, wygładzić i rozświetlić nie widzę nic interesującego. Tuszy do rzęs mam aż nadto, pilnik, lakier to już było, podkład z AA nigdy nie miałam, w ogóle nie jestem w temacie z nimi i nie wiem czego się spodziewać, a widzę wersję SAND i na tym skończę o nim wywody. Maszynka do golenia ciekawa, mała, na wakacyjne wyjazdy może się przydać, a saszetki traktuje jako dodatek.

Natomiast z produktów, które możemy same sobie dobrać najbardziej w moim guście są ambrozja do twarzy z ekoskładem, 100% oleje Mokosh, dezodorant do stóp Iwostin, świece czy baza SPF 50+ z Purles, tyle że to miniatura. Osobiście nie miałam styczności z żadnym produktem, ale duży plus za to, że w boxie znalazło się coś niekosmetycznego (pomijając świece) - broszka, nie w moim guście, ale zawsze to pewne urozmaicenie.

Do poniedziałku jest jeszcze troszkę czasu i zastanowię się nad zakupem, ale znając mnie pewnie się skuszę. 
:PPPP

Co sądzicie o tej edycji?



11 komentarzy:

  1. Nie ma co narzekać ,zawartość nawet , nawet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne nastawienie do Twojego :) Na początku miałam Wow biorę a teraz się zastanawiam, bo nie chcę mieć też nadmiaru :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A na co byś się skusiła z dodatkowych kosmetyków? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam pewna, że zamówię box'a, ale po obejrzenie produktów... Chyba zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szału nie ma, ale chyba mogło być gorzej :D +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo kuszą oleje Mokosha :) Fajny post, szukałam gdzieś takiego opisu, dodaje do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam się skusić, bo ciekawi mnie ta golarka i odżywka do rzęs, ale chyba odpuszczę...

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam się skusić, ale w sumie, to sama nie wiem czy warto.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)