piątek, 6 stycznia 2017

BE ORGANIC MLECZKO DO DEMAKIJAŻU JAGODY GOJI & ACAI

Mleczka do demakijażu stanowią u mnie obowiązkowy element wśród produktów do codziennej pielęgnacji. Nie stosuję je bezpośrednio na oczy, ponieważ uważam to za torturę dla naszych oczu, a jedynie używam je do demakijażu twarzy. Jak sprawdził się w tej roli produkt Be Organic? Serdecznie zapraszam na recenzję.


Mleczko do demakijażu Be Organic miałam możliwość przetestowania dzięki naturalnej edycji Joy Box. Stacjonarnie mleczko również jest dostępne (np. w Hebe), ale jego kosmiczna cena — ok 40 zł/200ml absolutnie zniechęca do zakupu, przynajmniej mnie.


Skład produktu opiera się m.in. o Jagody Goji, czyli owoców, które wykorzystywane są w medycynie naturalnej w krajach azjatyckich, gdzie panuje przekonanie, że owoce te, opóźniają proces starzenia się skóry. Kolejnym naturalnym składnikiem są Jagody Acai, które mają zdolności odmładzania komórek i włókien kolagenowych. Ponadto mleczko zawiera olej jojoba, które odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza skórę. Z tych mniej przyjemnych składników, o których należy wspomnieć, jest gliceryna (4 miejsce w składzie). Może ona nie mieć żadnego wpływu na naszą skórę albo wręcz przeciwnie, może nam ją zapychać.

Warto wspomnieć o czymś jeszcze. Otóż dawno nie spotkałam się z tak uroczym zapachem. Trudno sprecyzować czym dokładnie pachnie to mleczko, ale jest to coś słodkiego, a zarazem bardzo delikatnego. W każdym razie umila czynność demakijażu.


Konsystencja absolutnie niczym nie odróżnia się od innych mleczek do demakijażu. Jest to taka typowa kremowa formuła, którą najpierw aplikuje na wacik, a następnie na twarz. Produkt sam w sobie bardzo przyjemny, ale niestety nie jest to najlepszy produkt do demakijażu tego typu. Pomimo iż mleczko zostawia uczucie miękkiej i nawilżonej skóry, to niestety nie zmywa dokładnie makijażu. Wielokrotnie przekonuje się o tym, kiedy następnie sięgam po toniki czy moją lubianą wodę różaną z Avonu. Wówczas zużywam kolejne 3 - 4 waciki, ponieważ poprzedni produkt (mleczko) po prostu sobie nie poradził.

Podsumowując, jest to produkt dla osób, które cenią sobie naturalne produkty. Mnie stanowczo zniechęca jego cena oraz słabe działanie w porównaniu do innych mleczek, jakie miałam okazje testować. Na plus zdecydowanie zasługuje skład, piękny zapach i to uczucie nawilżonej skóry. Przy demakijażu niestety nie radzi sobie najlepiej.


Lubicie produkty naturalne? Stosujecie?




2 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)