środa, 21 maja 2014

SHINYBOX MAJ 2014

W końcu jest! Majowy Shinybox z hasłem Let's be a woman. Dzisiaj krótko na ten temat, bo zapewne część z Was już widziała zawartość a jeżeli nie to serdecznie zapraszam! :)

Oprawa graficzna prezentuje się jeszcze lepiej niż poprzednie pudełko (Shiny stawia sobie wysoko poprzeczkę, zobaczymy co będzie dalej :))

1.SCHWARZKOPF PROFESSIONAL Moisture Kick Beauty Balm - ma nam dać intensywne nawilżenie, ochronę włosów podczas suszenia oraz zapewnić nadzwyczajny połysk 62,00zł/150ml 

2.CLARENA Sensual Hand Cream - nawilżający, sensualny krem do rąk, idealny do pielęgnacji przesuszonej skóry dłoni. Krem zredukuje szorstkość skóry, złagodzi podrażnienia i zapewni długotrwałe nawilżenie. 25,00zł/100ml

3.CLARENA Silver Foot Cream - krem ze srebrem regulujący nadpotliwość stóp. Srebro łagodzi podrażnienia i hamuje rozwój drobnoustrojów, a ekstrakty roślinne regulują nadmierną aktywność gruczołów potowych. 30,00zł/100ml

4.REXONA Antyperspirant Max Protection - antyperspirant w sztyfcie, który zapewni ci poczucie świeżości i komfortu przez cały dzień, niezależnie od sytuacji. Innowacyjna technologia trisolid zapewnia niezawodną ochronę przed potem. 25,00zł/szt  PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

5.EGYPTIAN MAGIC tutaj mamy próbkę kremiku, który jest dość znany. Kremik taki wielofunkcyjny ;)

6.DERMEDIC Płyn Micelarny H2O - dermokosmetyki Dermedic z serii hydrainz hialuro to kompletna terapia nawilżająca do stosowania w pielęgnacji nawadniającej skóry odwodnionej bądź suchej, każdego typu. 14,00zł/200ml

7.L'OCCITANE Woda toaletowa wanila&narcyz - woda toaletowa o zniewalającym, kwiatowym aromacie, jej zapach ewoluuje w kierunku bogatej i zniewalającej wanilii, która doskonale współgra z pikanterią dzikich i nieokiełznanych nut narcyza. 230,00zł/75ml


A więc tak, ja jestem zadowolona. Większość z tych rzeczy pozostanie ze mną, bo zawartość poprzedniego pudełka po części rozdałam. W tym przypadku tego nie uczynię. :) Na pewno płyn micelarny z chęcią przetestuje, na szybkiego mogę powiedzieć, że ma delikatny zapach. Również po raz pierwszy mamy próbkę zapachu i to jakiego!!! Nie przepadam głównie za wanilią, tutaj Shinybox zaczął delikatnie, bo większość osób jednak lubi wanilię stąd pewnie ten wybór, ale ten zapach jest obłędny i raczej nie na co dzień. 
Dalej Rexonka, litości :D nie wiem czemu nie lubię Rexony i już, ale jeżeli mam porównać ten antyperspirant w sztyfcie do tamtego kwietniowego dezodorantu Rexony to wiadomo sztyft wygrywa i zostanie ze mną. :)W sumie otworzyłam i ciekawie pachnie. Zobaczymy. Clarena obie próbki, szkoda, że nie ma do rąk pełnowymiarowego produktu, ale jest ok. Jedynie co mnie zdziwiło, że tym razem nie otrzymaliśmy żadnych kuponów rabatowych, ale ja nie płacze z tego powodu.

Pudełko jak i zawartość mi się podoba, a Wy co sądzicie o nim?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)