środa, 24 grudnia 2014

PROJEKT DENKO

Zapraszam na pierwszy projekt denko na moim blogu! :)

W projekcie głównie znajdują się kosmetyki do pielęgnacji, bo to akurat zużywam najszybciej. :)


 1. ELISSE, ODŻYWKA DO WŁOSÓW (WSZYSTKIE RODZAJE WŁOSÓW)

Historia z tą odżywką jest dość ciekawa, ale nie chcę żeby denko było długie więc nie będę się o tym rozpisywać. Odżywkę kupiłam w Biedronce i zostałam mile zaskoczona działaniem. Czy kupię ponownie: Myślę, że tak :)

 2. NIVEA, SZAMPON NADAJĄCY OBJĘTOŚĆ 

Ten szampon ma niezbyt dobre opinie, ale ja go lubię. Jest to póki co jedyny drogeryjny szampon, który sprawia, że moje włosy nie są przylizane. Używałam go od 2 do 3 razy w tygodniu. Przymierzam się do ponownego zakupu. :)

3. DERMENA, SZAMPON (HAMUJE WYPADANIE WŁOSÓW, STYMULUJE ODRASTANIE) 

Ten szampon obowiązkowo znajduje się w mojej łazience. Zużywam w ciągu roku 2 takie opakowania. Jego recenzja znajduje się tutaj Czy kupię ponownie: TAK


 4. NIVEA, NAWILŻAJĄCY BALSAM POD PRYSZNIC 

Miło go wspominam, aczkolwiek mało wydajny i nie podoba mi się opakowanie. Czy kupię ponownie: raczej nie.

 5. DOVE,ŻEL POD PRYSZNIC 

Najgorszy żel jaki miałam! Śmierdzi jak stare mydło! Czy kupię ponownie: NIE NIE NIE!


 6. NIVEA, PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ 

Do tego płynu nie jestem jakoś przekonana, nie wyróżnia się niczym szczególnym. Za jego cenę wolę kupić zdecydowanie coś innego... Czy kupię ponownie: nie

 7. AVON, PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ 

Z tego płynu byłam bardziej zadowolona. Nie podrażniał,  łagodny, wydajny, a przede wszystkim ma pompkę. Czy kupię ponownie: raczej tak.


 8. VENUS, ŻEL DO GOLENIA 

Bardzo lubię tego typu produkty, pianki, żele itd. W sumie za każdym razem kupuję coś innego, ale ten wyjątkowo mi się spodobał. Wydajny, nie podrażnia(dla skóry wrażliwej), lepszy od "niebieskiego brata". Czy kupię ponownie: tak!

 9. ORIFLAME, ESSENTIALS MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE 3W1 

To kolejne już puste opakowanie tego mleczka...uwielbiam je...delikatny, subtelny zapach, dobrze zmywa, nie podrażnia i bardzo za nim tęsknie. Przymierzam się do ponownego zakupu.


 10. LUXURY PARIS, Dwufazowy płyn do demakijażu 

Kupiony za śmieszne pieniądze coś koło ceny płynów Ziaji, ale niestety mimo tego, że dobrze zmywa, to strasznie zostawia tłusty film, a także piekły mnie po nim oczy. Nie kupię ponownie.

 11. ZIAJA, UNIWERSALNY PŁYN DO DEMAKIJAŻU 

Od Ziaji zaczynałam swoją przygodę z demakijażem oczu i powiem Wam, że tą buteleczkę kupiłam z braku funduszy w pewnym momencie. To jest jedyny powód, że Ziaja zagościła u mnie ponownie. Nie lubię siostry, bo również zostawia tłusty film i tak samo nie lubię tej wersji, bo gorzej zmywa.


 12. MAYBELLINE NEW YORK, TUSZ DO RZĘS 

Lubię ten tusz, duża szczota, ładnie rozdzielone rzęsy. Czy kupię ponownie: tak

 13. SENSIQUE, MATT FINISH Podkład matujący 

Ten produkt zajmuje u mnie stałe miejsce. Maluje się nim już od czasów liceum i do tej pory moja przygoda z nim trwa. :) On nie jest wybitnie dobry, ale niedługo zrobię o nim recenzję, bo kupiłam następne opakowanie zwłaszcza, że podkład był w promocji coś ok 5 zł. :)


Miałyście coś z tych produktów? :)

Kochani! 
Przy okazji chciałam Wam życzyć ciepłych i udanych Świąt Bożego Narodzenia upływających we wspaniałej rodzinnej atmosferze!




3 komentarze:

  1. Gratuluję denka! Na dobrą sprawę nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post :) ja nie mogę się zmobilizować, żeby zbierać te opakowania :D ale z jednym się zgadzam, że żel z dove śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ten Dove to najgorszy żel jaki spotkałam ;/ Mam gdzieś jeszcze balsam z tej serii i czas go już wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)