środa, 14 października 2015

MAKIJAŻ Z UŻYCIEM PALETY BH COSMETICS MALIBU

W ostatnim czasie bardzo rzadko udostępniam Wam jakiekolwiek makijaże, mimo że od dawna to obiecuje ale w końcu postanowiłam wziąć się za siebie i dzisiaj przychodzę do Was z bardzo kolorową propozycją wykonaną za pomocą paletki Malibu, która ostatnio pojawiła się na blogu. Zapraszam do oglądania i pamiętajcie uwagi mile widziane!



Post będzie krótki i niestety ubogi w zdjęcia, bo standardowo większość zdjęć mi się nie podobała ale mam nadzieję, że te skromne zdjęcia ukażą Wam możliwości tej palety. Barwna kolorystyka, to jej motyw przewodni i dlatego też powstał makijaż kolorowy, a nie taki typowo na dzień. ;)



Na buzi niestety nie użyłam żadnego produktu do twarzy z palety z tego względu, że kolorystycznie mi nie pasowały. :/


Ponadto w dzisiejszym makijażu jest jeszcze sporo do poprawki i cieszę się, że to widzę ale piszczcie jakie Wy macie uwagi odnośnie tego makijażu, bo dla mnie one będą bardzo cenne. Ponadto mam w planach wykonać jeszcze dwa inne makijaże, tyle że typowo jesienie. Wtedy też mam nadzieję, że uda mi się pokazać Wam kilka nowości w akcji.

Dziękuję za Wasze komentarze! Do następnego :)))



14 komentarzy:

  1. Świetnie dobrane kolorki! Bardzo mi się podobają ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywna z Ciebie bestia:) Piękny makijaż. Ja nie widzę nic do poprawki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory baaardzo odważne:D Czarną kreskę ślicznie narysowałaś, bardzo mi się podoba. Jedyne co bym poprawiła to w kącikach może troszkę mocniej roztarła. Ale tylko tyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość! :) Staram się rozcierać, ale czasami mam wrażenie, że stracę kontrolę nad granicami w makijażu :D Wezmę pod uwagę to co napisałaś :)

      Usuń
  4. Bh Cosmetics ma mnóstwo palet ale nie każda jest dobra. Niedługo w nowościach na blogu, pokażę kolejną paletę Bh. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak ja mogłam przegapić taki makijaż! Wyszło super - odważnie i kolorowo, a kreska jest po prostu boska:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz oraz za odwiedziny! :*

Jeżeli spodobało Ci się u mnie to zachęcam do obserwacji. ;)

Aneta :-)